czwartek, 23 stycznia 2014

Coś o mojej przyjaźni ;**

Przyjaźń jest najważniejsza <3
Przyjaźń jest najważniejsza w życiu bo żaden facet nie zastąpi Ci prawdziwej przyjaciółki <3
dużo można mówić o przyjaźni...
W mojej przyjaźni z Agnieszką...są czasem kłótnie ale one właśnie nam uświadamiają i zbliżają nas do siebie ...
I zawsze kiedy jej potrzebuje jest i ona zawsze może na mnie liczyć.....Ona dla mnie jest jak siostra <3
I ta przyjaźń z nią jest najprawdziwsza <3 ...Ona zawsze wie jak mnie pocieszyć.Agnieszka po prostu jest przyjaciółką która jest dla mnie jak siostra.I dziękuje ci Aguś za wszystko co dla mnie zrobiłaś i za to że zaakceptowałaś mnie taka jaka jestem i wiem że nie musze się zmieniać...Po prostu dziękuje ci za wszystko...
I dziękuje za to że przy mnie jesteś i mam nadzieje że ta przyjaźń nas nigdy nie zawiedzie <33









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz