piątek, 31 stycznia 2014

Internetowa przyjaźń

Niektórzy myślą że przyjaźń internetowa nie istnieje że nie ma sensu. A dla niektórych istnieje bo sami są w takiej przyjaźni nawet jeśli jest ona przyjaźń przez internet i są te kilometry przecież to nic takiego ta odległość ważne że się dogadujecie i w ogóle i żeby myśleć że wy się w końcu spotkacie
jeśli chcecie nawet jeśli są kilometry to dacie rade jeśli w tą przyjaźń wierzycie
Sama jestem w takiej przyjaźni internetowej  i po prostu jest to coś czego nie da się opisać
My się normalnie rozumiemy
Ale kilometry? nie istnieją
U mnie jest to normalna przyjaźń tylko dzielą nas kilometry i to da się pokonać.
Bo ja wierze w ta przyjaźń tak ja ona

Niektórych przyjaciół tak poznałam ....
A niektórych przyjaciół poznałam w realu...

http://www.youtube.com/watch?v=_FY80KnRtXg

2 komentarze:

  1. "Na zawsze, twój obraz w mojej głowie nie zgaśnie, nie wyblaknie, zachowam Cię już w sercu na zawsze" ♥

    OdpowiedzUsuń