wtorek, 21 stycznia 2014

Muzyka i moje ulubione zespoly,,,,,...

 Muzyka jest czymś c wyraża nasze emocje ...To jest lekarstwo na nasz smutek i wgl ;c
niektóre umieją nas dopełnić lub sprawić aby na naszej twarzy był uśmiech i wgl c;
ja muzykę i wgl ja ją kocham ...piosenki wyrażają nasze uczucia i więcej niż nasze słowa powiedziane


Nie dziwcie się bo ja słucham piosenek gatunków metal/rock/smutne/rap/parę wykonawców z z pop'u ale to mało

więc wymienię wam tu moje ulubione zespoły/piosenkarzów/piosenkarki
-Green day
-30 second to mars
-Bring me the horizon
-Black Veil brides
-Asking Alexandria
-Iron Maiden
-Eyes set to kill
-System of a down
-Avril Lavigne
-tokio hotel
-Ellie goulding
-James Arthur
-Dawid Kwiatkowski
-Nicki Minaj
itd....
Dalszych nie będę wymieniać bo nawet dużo ich jest ;D
Dużo jest moich ulubionych zespołów ale nie chce mi sie wymieniać


resztę obrazków z zespołami nie dodam tak jakoś
jeśli są tutaj jakieś błędy to przepraszam za nie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz