czwartek, 30 stycznia 2014

Nie tnij się!.....

Hey kochani  dzisiaj chciałam poruszyć temat "cięcia się".
Powiem tak sama się cięłam w 6 klasie a w tym roku się raz cięłam
ale przestałam bo poznałam osobę którą teraz kocham i dla tej osoby przestalam się ciąć i dla przyjaciół <3
I nie ma się czym chwalić....Uświadomiłam se że nie warto się ciąć bo  to nic nam nie da , zaczniemy się ciąć i uzależnimy się od tego jak do narkotyku
Lepiej iść do psychologa i on nam w połowie pomoże nawet możemy sięgnąć po rady przyjaciół a nie po żyletke lub po coś ostrego bo nie warto bo zostaną tylko blizny na które spojrzysz i ci się wszystko przypomni i w ogóle
Więc chłopcy i dziewczyny "nie tnijcie  bo wasze ciało to nie papier,, .
I nie okaleczajcie się ;c
I proszę nie róbcie tego ;c
bo nie warto ...
"Nie tnij się bo twoje ciało to nie kartka ani nic podobnego"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz