czwartek, 20 lutego 2014

Hey kochani przepraszam że tak długo nic nie pisałam na blogu , i nie będę kłamać po prostu nie miałam pomysłu i mam ferie bo zaczęły się w tamten piątek  po lekcjach można tak powiedzieć c; i w ogóle poznałam wspaniałego chłopaka z którym możliwe że będziemy razem ale nie będę wam szczegółów mówić
bo jestem taka że nie mówie wszystkim na około szczegółów <33

A tak to co tam u was , jest u was śnieg nadal bo u mnie go nie ma i jest dobrze że go nie ma ;)) i dalsze ferie mam zamiar dalej spędzać je aktywnie ;**
Więc pozdrawiam was serdecznie i życzę wam niektórym udanych feriii <3

może potem napisze jakąś notkę lub jutro więc do zobaczenia
Bayyy bayy ;**

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do lba ! :)) http://the-lost-in-dreams.blogspot.com/2014/02/lba.html

    OdpowiedzUsuń