piątek, 14 lutego 2014

Witam was serdecznie
                                        
Dzisiaj notka będzie  o tym jakie style/subkulturę mi się podobają więc tak :
-Od pewnego czasu interesuje sie stylem ... Pastel Goth.
Pastel goth to mikstura słodkości z mrocznością,
gdzie zachodzi połączenie koloru czarnego z pastelowymi.
Styl ten jest bardzo oryginalny, tutaj każdy może stworzyć coś własnego.
Przede wszystkim jest wymagana kreatywność ^^
Ubrania pastel goth mogą być przeróżne, np. punkowe, gotyckie, lolicie..
bo chodzi tu najbardziej o kolorystykę stroju.
Popularne są ćwieki, motywy czaszek, krzyży, 'ściekające' napisy, nietoperze.
Więc jak na razie nie mam ubrać do tego stylu i w ogóle to zacznę tego typu ubrania kupywać <33 ^*
i jak coś to nie ja na tych zdj,
 i jak już będę przestylizowana to dodam tu zdjęcia po prostu <33 na podstawie tego stylu stworze swój zobaczy się w swoim czasie



















Jest więcej stylów/subkultur które mi się podobają ale ta tu u góry podoba mi się możliwe że najbardziej <3Więc to na tyle misiaczki więc do zobaczenia potem Bay bay ;*




2 komentarze:

  1. Fajny blog : D

    http://illuminat3night.blogspot.com/ zachęcam do obserwowania i odwiedzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Również się interesuję Pastel Gothem :) I widzę że coraz więcej ! Także prowadzę bloga . Jeśli interesujesz PG zapraszam ! Na pewno nie pożałujesz! http://diamentowymost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń