sobota, 8 lutego 2014

Niedługo ferie i walentynki

No to ferie się u mnie zaczynają 17 lutego za pewnie nie będzie śniegu bo się już powoli topi więc nie mogę doczekać się ferii ;** :c te ferie będą niezapomniane chyba

I na dodatek walentynki wypadają w piątek 14 lutego zauważyłam że zazwyczaj myślę że wydarzy się coś wspaniałego i w ogóle a tak to i tak się nie wydarzy ♥ 
A tak zazwyczaj nie jest ale "zawsze" trzeba myśleć pozytywnie <33 może coś się wydarzy pięknego , cudownego ;*
Więc wiadome jest to że trzeba wierzyć jeśli ktoś chce <3 ♥ 
Pomysły na prezent walentynkowy:

-bukiet róż/lub jedna róża

-zrobione coś własnoręcznie

-coś słodkiego^^

-wyjście do kina lub gdzie indziej

-lub zamaist wydawać kasy zaproś ja/jego do siebie  i tam obejrzyjcie film [...]

-płyte ulubionego jej/jego zespołu/piosenkarki/piosenkarza

-coś z biżuteri/błyskotek...itd

 dużo jest pomysłów

[...]

itd...

szczerze? dziewczyny lubią trochę spontanu i romantyzmu w prezencie więc trzeba główką ruszyć i pomyśleć

Np.: jesli poodoba wam się chłopak/dziewczyna to jest dobra okazja tej osobie powiedzieć lub gdzieś ją zaprosić
i dalej samo się potoczy jeśli ta 2 osoba to samo czuje <3...dla tej osoby <3 to będzie coś wspaniałego
Dla niektórych może być czyms fajnym wasza obecność bo nie najważniejszy jest prezent lecz obecność tej
osoby <33

jeśli jakieś błędy zrobiłam ortograficzne to przepraszam ;))Iżycze wam miłego wieczoru i śpijcie dobrze a ja ide oglądać film to do jutra 
Bay bay








3 komentarze:

  1. zazdroszcze, że będziesz mieć zaraz ferie, mi się już skończyły.
    obserwujemy? ;)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje <33 ^* ja potem zaobserwuje bo coś zacina w laptopie jak chce czyiś blog zaobserwować więc zrobie to pod wieczór ^^

    OdpowiedzUsuń