środa, 12 lutego 2014

Przepraszam :c

Wiecie co ja chyba głupia jestem bo popełniłam najgorszy błąd zaniedbałam przyjaźń z Klaudią
i po prostu żałuje że ja tak jakby odtrąciłam i tylko spotykałam się z 2 innymi przyjaciółkami a powinnam przecież o wszystkie "dbać" i zamierzam naprawić tą przyjaźń z Klaudią bo ona też jest dla mnie ważna jak inni przyjaciele

Po prostu źle postąpiłam więc teraz wiem że ta przyjaźń jest ważna tak jak inne



Więc teraz chce jej powiedzieć jak tego bardzo żałuje że ją zaniedbałam tą przyjaźń za to że olałam ją dla innych 
 
Wiedz że jesteś wspaniała <3 i przepraszam za wszystko co źle zrobiłam Klaudia (L) ;* I wiedz ze ty też jesteś dla mnie ważną przyjaciółką i też pamiętaj możesz na mnie liczyć ;** <3 Klaudia jest wspaniała , kochana itd... <33




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz